Разработка дизайна питьевой воды

Дизайн питьевой воды

Автор Pro Design, Апрель 9, 2017

Дизайн питьевой воды
Дизайн этикетки питьевой воды

Етикетка бутильованої води — це «обличчя» виробника. Правильно складена етикетка викликає неусвідомлене довіру у покупця до фірми.

Етикетки на воду можуть бути як для пластикової тари, так і для скляної. Найчастіше для маркування води використовуються етикетки. Це може бути етикетка з паперової, плівковою основою або етикетка-рукав. Рукавні етикетки точно відображають контури упаковки, пристосовуються до будь-якої продукції, як за технологією нанесення, так і по дизайну. Залежно від пляшки — скло або пластик вибирається той чи інший матеріал.

Для того, щоб етикетці не відклеюватися від впливу вологи і перепадів температури, необхідний хороший контакт клею з маркірується пляшкою. Для виробництва наклейок на воду використовується синтетична, крейдований папір і полімерні плівки. Плівка може бути прозорою, білою і перловою. Крім цього, поверхня етикеток, які виготовляються з перерахованих матеріалів, можна ламінувати.

Згідно із законом, ємності з бутильованої водою повинні бути позначені як: «бутильована», «питна», «артезіанська», «мінералізована», «ключова», «газована», тому найбільш зручним і естетичним способом дотримання цих норм є саме самоклеюча етикетка для пляшок з водою. На етикетці для води можна розмістити досить великий обсяг інформації, як з лицьового, так і з тильної сторони.

Наклейка на пляшці може в значній мірі вплинути на те, як люди будуть сприймати смак напою. Саме тому такі компанії як Coca-Cola і Budweiser витрачають мільйони доларів на дизайни і тести на сприйняття, перш ніж випустити нову етикетку. Крім сприйняття продукції, лейбл також сильно впливає на успішність і рівні продажів.

Ви можете використовувати етикетки для просування своєї пляшкової продукції будь-яким способом. Ви можете запевнити потенційних покупців в тому, що це здоровий напій, використавши зелені кольори і еко-дружні шрифти. Можете просувати свій напій як відповідний спортсменам, використовуючи зображення атлетів і «електричні» шрифти. Можете розповісти про те, що ваше пиво натуральне і унікальне, використовуючи деревні шрифти і текстури.

Цей список можна продовжувати нескінченно. Те, як ви будете позиціонувати власну продукцію і як впливати на смакові якості свого напою, залежить тільки від вас. Тут немає меж креативності.

Етикетки для пляшкової води

Ви проводите власну пляшкову воду? Якщо так, то вам слід приділити увагу етикетці. Вона може посприяти успіху, або зруйнувати весь ваш бізнес.

Якщо у вас вже є якісь начерки дизайну в думках, то обговоріть їх з компанією, яка займається розробкою вашої етикетки. Різні типи пляшок вимагають конкретних видів етикеток. Якщо у ваших пляшок плавна форма, то тут потрібно використовувати інші етикетки, ніж ви використовували при пляшках з неоднозначною формою.

Грамотна компанія з розробки етикеток повинна мати досвід для того, щоб зуміти розробити етикетку для будь-якого типу пляшок.

Якщо ви ще не придумали, яким повинен бути дизайн вашої етикетки, то знову ж таки можете поговорити з компанією, яка займається розробкою. Найчастіше там вам зможуть порекомендувати дизайн, який може відмінно спрацювати на ваш бренд, або використовувати риси етикеток, які були дуже ефективними в минулому.

Звичайно ж, відмінна етикетка для пляшкової води повинна включати в себе різні елементи, пов’язані з водою. До того ж, етикетки не повинні псуватися під впливом вологи, холоду і заморозки.

Коли ваш бренд виявиться в числі спонсорів будь-якого заходу, етикетка буде грати ключову роль для вашого бізнесу.