Дизайн упаковки чая

Автор Pro Design, Март 29, 2017

Дизайн упаковки чая - Пакет Дой Пак

Дизайн упаковки чая - Пакет Дой Пак

Дизайн упаковки чая - Пакет Дой Пак


Розробка дизайну упаковки чаю — Пакет Дой Пак

Такий вид упаковки як Дой-пак створений ще в 1962 році французьким винахідником Луї Дуайаном, які подарували назвою тари частину свого прізвища (Doyen). Такі пакети є універсальним видом упаковки і підходять для широкого діапазону рідких, пастоподібних, сипучих та дрібноштучних продуктів харчування, а також для багатьох нехарчових товарів.

На сьогоднішній день Дой-пак став досить популярною формою розфасовки товарів. За 40 років свого існування гнучка упаковка Дой-пак пройшла шлях від новинки до стандарту і різко кинулася вперед, залишаючи позаду пластикові, бляшані та скляні ємності.

Крім уже звичні продукти, такий як майонез, кетчупи, згущене молоко і інший, в Де-пак ВСЕ більше фасується кави, чай, сухофрукти, спеції, шоколадне драже і цукерки, снек, крупи, Вина, дитяче харчування (каші і пюре), рідке мило, моторні масла, а також страви швидкого приготування.

Дой-пак зручний в споживанні — його зручно брати з собою, а також відкривати і закривати, зберігаючи властивості продукту, він легко утилізується, займає мало місця при транспортуванні і на полиці. Покупці вже звикли бачити його на полицях супермаркетів. Однак споживачеві все-таки хочеться чогось незвичайного, і нові цікаві дизайни даного пакета за рахунок різного виду плівки і барвистою палітри відразу дозволяють продукту помітно виділитися на полиці і привертати увагу.

Широка площа друку пакета дозволяє розмістити більше графічної інформації та привернути увагу гарним дизайном. На такій упаковці можливе нанесення повноколірний флексо- або офсетного друку та обробки її поверхні часткової лакування, що дозволить виділити як назва товару, так і самі зображення упакованого товару.

В упаковці Дой-пак можливо застосувати прозоре віконце, що відповідає одній з актуальних тенденцій в упаковці — надання інформації про стан продукту, в буквальному сенсі — «прозорість». Прозорий пакет дозволяє бачити продукт, стійке дно вигідно виділяє його на полиці магазину і забезпечує зручність зберігання, дозатор не тільки дає можливість повторно герметично закривати упаковку, але також легко дозувати продукт. Широка конструкція штуцер-дозатор спеціально призначені для сипучих продуктів.

Фігурні пакети Дой-пак з гарним дизайном і плавними вигинами, для зручності утримання в руці, знаходять більше популярності. Стильний дизайн і, найчастіше, матова поверхня упаковки як, наприклад, пакет з соком Capri-Sonne, підкреслюють натуральність продукту і його корисні властивості.

При правильному маркетинговому підході м’який стоячий пакет Дой-пак здатний принести компанії не тільки дохід, а й «лаври».